Mer Skämt!

Polisen stoppar en bilist.
"Får vi gå igenom er bil?"
"Javisst, men är det inte lättare att gå runt den?"

"Mamma, varför är det synd om myror?"
"Det är väl inte synd om myror?"
"Jo, fröken sade att vi skulle gå ut och titta på myrstackarna."

"Jag kom inte in på snickarnas årsfest."
"Jaså? Varför inte?"
"Det var fullspikat."

Håkan besökte en spågumma efter en väl genomfestad natt. Han slog sig ned och utbrast:
"Jag vill inte veta ett dugg om framtiden, jag vill bara få reda på vad jag gjorde igår."

Kommentarer
Postat av: Anni

Hahhaa! Roliga vitsar!! läs min blogg! och kommentera denna blogg lova! www.jumitu.blogg.se/Jessica lova att göra det!!

2009-07-20 @ 07:38:04
URL: http://lovetusse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0